Mjgn Arkadaşlar 10+3 günlük gebeyim iki gündür karnımın sağ üst kısmında boşluğumda ağrı var öksürünce hapşrunca istifra etmeye çalışırken inanılmaz ağrı ve batma oluyor sizce nedeni nedir?
seoz Mjgn rahim buyudugu icin olabilir kuzu ama dikkatli ol dinlen uzan istorahatla gecer allahin izniyle