gebelik kolestozu diye bir durum var, enfeksiyon kapmış olabilirsin, bebeğine bile sirayet edebilir, yarın ilk iş ayrıntılı kan tahlili yaptırmalısın emin olmak için..Bu gibi durumlarda kadın doğum uzmanı doktorun sen sormadan direk tahlil istemesi gerekiyordu, basit bir kaşıntı olmayabilir zira aksi halde neticeleri ciddi sıkıntılara sebep olabiliyor..