Kızlar merhaba. Benim gibi olan var mı bilmiyorum. Çok fazla çatlağım olmadı ama hazır olanlar beni mahvediyor. Genelde çatlakların kaşındığı ile ilgili şikayet ediyor herkes ama benimkiler canımı yakacak derecede sızlıyor. Bırak kaşımayı elimi zor dokunduruyorum. 38. haftadayim 35 gibi çatladı karnım öncesinde yoktu. Hindistan cevizi yağı kantaron yağı sürdüm. Yok geçmiyor. Gece sola dönüp yatınca sağdakliler sızlıyor, sağa dönünce soldakiler. Benim gibi olan var mı ya da önerebileceginiz herhangi bişey? Fikri olanlar lütfen yardım etsin nasıl kurtulabilirim bu acıdan?