Papatya0605 Sol bacağımın iç kısmı yani genital bölgemin dibi diyeyim kramp giriyor kızlar artık bayada canımı alıyor saniyelikte sürse bunu yaşayan var mı yaşayıp bi kaç güne doğuran oldu mu 38+2yiz son 12 uygulamaya göre
didemblr Papatya0605 sanırım tek başına doğum belirtisi dyemeyiz. Sancı daha farklı geliyordur bence çünkü bu dediğiniz ağrı bende 20 li haftalardan beri var . Şuan 34+4 üm. Doktorum esnemeden kaynaklı demişti. Açılma oluyor olabilir siz de belki bu şekilde hissedyrsunuzdur ama biraz daha bekleyin bakalım 🤔
Bittercikolataa Papatya0605 Yaaa ayni seyi bende yaşadım ama anlam vermemişti 2 gün önce. Böyle bacağımın arasında bir doluluk hissettim saniyelik kramp seklinde dediğiniz gibi. Dün Doktor kontrolndeydik aksi bir sey olsa söylerdi Muhakkak Doktorum normal demek ki Doğum hazırlığı diyelim 🥰
Papatya0605 didemblr evet bendede oluyor 37den beri ara ara inşallah açılma oluyordur çünkü doktorum ne alakaysa ilki normal oldu diye çatı muayenesi yapmadı bana inşallah açılmam iyidir
Papatya0605 didemblr olmuştu tabi ama yapalı 3 bucuk sene oluyor neticede kafamı karıştıran çatı muayenesi yapmicam demesi her hamilelik bir değil sonuçta