Semaykuntt Mavisbusssss parol icmeyi deneyebilirsiniz ama doktorunuza sorunuz en iyi yönlendirecek o olur zor çünkü dış ağrısı geçmiş olsun geçer inşallah 🙏😔
Sevgi1907 Mavisbusssss limon suyu ve sirkeyi karıştır ılık suyla gargara yapabilirsin canım oda kesiyor agrisini
zynpcknn Mavisbusssss canm benimde dişim çok aşırı kötüydğ tavsiyem sirkeli suyla bol bol gargara yap ve dişini sarımsak koy
mrvtkrl Mavisbusssss bende aynı durumdayım 31. Haftamdayım diş ağrısı çok çekiyorum 2 ay önce dişim kırıldı ağrı yoktu ama 10 gündür fena vuruyor kanal yapılması gerekiyor doktorum yaptırabilirsin dişçide yapabilirim dedi ama korkuyorum ve şimdi 2 gündür alt da diğer sağlam dişimde sızlıyor neden böyle anlamıyorum sağ salim kurtuluruz inşallah ağrılardan 🙏🏻
HtcByz Ben tuzlu su ile gargara yaptım sicak su ile gargara yaptım, karanfil kattım ama çözümü sicak su torbasında buldum ağrıyan tarafa 🙋♀️