Merhabalar kızlar 27 haftalık hamileyim vucudumun çeşitli yerlerinde kaşıma oluyor ve yara oluyor kabuk tutuyor özellikle bacaklarım da çok oluştu İnternetten baktım da uyuz belirtisi gibi aynı gerçekten uyuz olduysam ne yapmalıyım pazartesi randovum var o zaman kadar devam etmez inşallah