Bende bir kimyasal bir sağlıksız gebelik sonucu kürtaj oldum ve doktorum genetik test istedi. Test sonucu çıkana kadar bekledim ve taşıyıcı çıktım. O günden beri kullanıyorum. Hem kan sulandırıcı hem folik asit. Yaklaşık 8 ay sonra gebe kaldım tekrardan kan sulandırıcıya devam ediyoruz hiç bırakmadan 🤗