Aloneanqel 6 gün sonra sezeryan olacağım ve ben hem korkuyorum hem de çok üzülüyorum. İz kalır diye ilk başta, sonra ise kesilmek fikri beni çıldırtıyor. Sezeryan olan anneler benim gibi hissedip korkusunu yenen var mı? Bana da yardımcı olabilir misiniz 😔😔😣
Meralrabiamhmt Aloneanqel arkadasım oldu ve hıcbısey hıssetmedım dedı bayıltmıslardı bebegı aldıktan sonra odadına cıkmıs 3 gun ıcınde tam ıslerını kendı yapmaya basladı normal dogum neden olmycaksınız merak ettım catınız mı dar
Anneninfikirleri Aloneanqel bence kişiden kişiye değişiyor acı eşeği.ben 2 ay önce oldum benimle beraber 3 kişi daha vardı sezaryen olan onlar hemen kalkıp yürüdüler ben sabaha kadar ağlamıştım acıyor diye ve gazımı da çıkaradım.umarım sende öyle bişey olmaz
Mevreee Aloneanqel bende 22 gün oldu sezaryen doğum yapalı inan bana hiç bişi yokmuş miss gibi girdim çıktım hatta zaman o kadar çabuk geçti ki orda bitti mi yani dedim çıkarken acil sezeryan olmuştum 3 saat içinde herşey oldu bitti akşamında yürüttuler… Ee tabi ilk başta ağrın oluyo kalkarken ama sonrası hep adet sancısı gibi canım yani benim öyleydi sen sakin ol inan hiç anlamicaksin bile
Aloneanqel Meralrabiamhmt insülin kullandığım için 39 demişti doktor son tarihimiz ve ister sezeryan ol ister normal demişti. Normal e karar vermiştik ve eşim suriye de görevde ona göre izin yazdırdı. Dün çatı muayenesinde 41 demez mi çıldırdım resmen. E eşim gelmek istiyor üzüldü telefonda izin yazdırdım burda şartlar öyle değil değiştiremem göremicem mi bebeğimi dedi. Çok üzüldük beraber. Düşündük bebeğimiz biraz da tombiş maşallah 🙏🏻 4 kg dan aşağı gelmicekti 41 de. Eşimle karar verdik sezeryan olsun dedik. Spinal sezeryan ı uygun gördü doktorumuz o şekilde olacak. Ama ben çok korkuyorum. 😣
miraninannesi1 Anneninfikirleri bende sabaha kadar uyumamistm acıdan ölecek gibiydim tövbe etmiştim ssvd çok istiyordm ama.kizim daha 6 aylıkken hamile kaldm tekrar o acıyı yaşayacak olmak şimdiden çıldırtıyor
Meralrabiamhmt Aloneanqel o daha guzel canm bebısın sen ayıkken gelıcek hıcbısey hıssetmıycksın merak etme korkmada asla saglıkla gelsın bebıs zaten 2 gun ıcınde gecıyo hepsı 1 haftada dıkıslerı dokuldu arkadasımın hemen ayaklandı ıslerını yaptı hepsı gecıp gıdıcek bı bakacaksın bıtmıs hepsı kurtulmussun 🌺♥️🤲🏻🌹
Hazal01 Aloneanqel korkulacak hiç bir şey yok düşünmeden girmenizi tavsiye ederim ben ilk doğumum da isteyerek Sezaryen oldum ne ağrı ne sızı ne baş dönmesi ne yürürken zorlanma hiç birşey hissetmedim ama hiç bir şey düşünmeden araştırmadan girdim bu doğumum da sezaryen olacak yine araştırmıyorum videolara denk gelince geçiyorum korkmayın
Ozgecetindag Aloneanqel kaldi malesef vajina ustunde kesigim çatlaklarin izi ayri ordan geçen kesik izi ayri ve benim hala kabarik kremlere başladım bu yüzden
Kizimveoglumm Aloneanqel sezeryan bu illaki kalacak tamamen geçmez ama bir krem var öyle al dene diyemem okadar ucuz bir krem değil ama düzenli kullanırsan faydası olur 😊
Zeyzey1616 Aloneanqel canm bnce iz dediğin nekdr ki herşeyden önce bebeğin saglıgı bnce izi düşünme korkma okdr kesiliyor dikiş atılıyor tbiki iz kalması çok normal değil mi sonuçta Kocandn başkası o izi görücek değil canm o yzdn korkup stres yapma derim
Mom0101 Aloneanqel iz taa en aşağıda görünmüyor bile ayrıca yapıstırma oluyor artık arkadaşım 3 sene önce yaptı sezaryen simdi görnmüyo bile
Mervee26 Mevreee alakasız bir şey söyleyeceğim 🤦🏻♀️ anneannem rahmetlinin dili dönmez bana Mevre derdi. Nickiniz o günlere götürdü beni 😊
Ohaezgi Aloneanqel izi kalması benim için önemli değil orasını benden başka kim görcek ha bi eşim işte 😂 bende sezaryen olucam bebeğimden kalan bi anı olarak görücem onu ama sezaryen korkusu stresi çook var bende de 😬
Kizimveoglumm Aloneanqel 11gün oldu dogum yapalı hiç korkma hemde 2.sezeryan benim ilk sezeryan genel anestezi ikinci spinal 😊😊hiç bişey hissetmiyorsun canım merak etme korkulacak bişey yok bende cok korkardım ama hiç sandığım gibi olmadı 😊 çok rahat geçti en kısa zamanda dogum hikayemi yazıcam 😊
Ohaezgi Kizimveoglumm yaaaa inşallah benimde böyle sizin gibi rahat geçer son 10 gün kaldı dua edin bizlere🤲🏻🥰
Gull_94 Aloneanqel bı sekılde bebegnze kavuscgnızı dusunun normal yda sezryan hamgısı olrsa olsun poztf hıkayelerı okuyun sezryan olrsam eger bende korkarm yalan degl ılkı normaldı ama ondanda korkuyodm dogurmadn once dogrdm gectı bıttı nolrsa olsun hepsının acısı bı zaman dılımınde gerceklesıyo ve gecıyo sadece bunu dusunun anlık seyler bıkac gun veya saat sdce sonrası kucagnzda bebegnzle mutlu anılar bırktırmekte 🙏🏻
Aloneanqel Ozgecetindag üf işte benim de korktuğum şey bu 😕 Bir tanıdığım kadın var ne yaparsa yapsın geçmemiş onun ki de. Kabarık duruyordu orası. Dokununca içim parçalanıyordu 😔
Aloneanqel Kizimveoglumm kesinlikle alacağım. Ne zaman kullanmak gerekiyor acaba kremi doğumdan sonra
Aloneanqel Zeyzey1616 kapalıyım da zaten 🙏🏻🙏🏻❤️bir başkasının görmesi imkansız ama minicik bıçak izini bile kaldıramıyorum elimdeki, içim cız ediyor. Belki de bebeğim doğunca o anki mutluluktan herşey i unuturum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bittercikolataa Canım o iz bence Dünya’nın en güzel izi. Bebeğine kavuştuğun yolun izi ben hic düşünmüyorum bu iz konusunu hem kim görecekki sen ve eşinden başka önemli olan sağlığı Rabbim Sağlıklıca kucaginiza almayi nasip etsin😊
Aloneanqel Bittercikolataa amin Allah razı olsun 🙏🏻🙏🏻 İnşallah 🙏🏻🙏🏻 Çevremden bir kaç kişi korkuttu beni yarım olursun, iz kalacak kesileceksin, artık eskisi kadar sağlam vücudun olmayacak diye. Bende korkuyorum işte 😕😕
Ozgecetindag Aloneanqel maalesef benimkide kabarik simdi pahali ozel bi krem aldim dogum catlaklari dikis izleri ve agir yanıkları ameliyat izlerini geciren ona başladım inş geçer birak ama korkma bebisine kavuşacaksin bu kadar korkuyorsanda zorunlu sezeryan değilse normal dogum yap canim