Arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum,ben lazere gidiyordum hamile kalmadan önce şuan gitmiyorum. Size sormak istediğim soru şu sizce genital bölgede kuaföre kaçıncı hafta da gidilmeli kimi diyor ki çok erken gidilmesin hassasiyet oluyor kimi diyor ki ayda 1 gidilsin bu zamana kadar hamilelikten önce lazere gittiğim için şuan bu konuda pek fazla bilgi sahibi değilim düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim