Sevdaelmc Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum aranızda yaşayan birileri belki vardır ümidiyle doktora gideceğim tabiki ama belki yaşayan vardır burda. Benim sağ kasıgimda şişlik var böyle bir durum başına gelen var mı acaba ?
Sevoeco25 Sevdaelmc şuan aynı durumdayim 4 gün var adet olmama onu bekliyom gebelikmidir yoksa başka birşey mi bilmiyorum
1Dygs1 Sevdaelmc gebelikte olabilir , doktora gidin tabi kii enfeksiyon ya da kist de olabilir Allah yardımcın olsun
Sevdaelmc Sevoeco25 bende aşırı tedirginim yarın büyük ihtimalle doktora gideceğim çünkü ağrı da yapıyor ilk defa böyle oldu adetime 8 gün var benimde daha
Sevdaelmc Sevoeco25 benimde adetim bitip ilişkiye girdikten beri var bir ara bel sırt ağrım oldu sonra hafif kaşık ağrısı şimdi hafif şişlik ve ağrı var inşallah kist yoktur ikimizde de 😔
Sevdaelmc Kadriye_sekerci inşallah o güzel haberi alırım bende çünkü ağrım çoğaldı ve şişlik beni endişelendiriyor 😔 Kadriye_sekerci
Sevoeco25 Sevdaelmc inşallah kuzum böyle sanki ağırlık var üstünde gibi demi bugün test yaptim cikmadi 4 gün var inşallah sende çıkar
Sevdaelmc Sevoeco25 evet bu ay aşırı tuafim gerçekten ilk başta hamilelikten sağ kasik ağrısı dedim birkaç kişi kist olabilir dedi çevremde yarın gideceğim inşallah güzel haberler alırım inşallah sende güzel haberler alırsın canım en içten dualarım seninle 🙏