Prens_Annesi1 101019 Benim hiç belirtim olmamıştı canım sadece adet günüm geçtiği için test yaptım çıktı zaten sonraki haftalarda bel ağrısı kasık ağrısı yaşadım onlarda geçti çok şükür
Honeyss 4+6 bugün minikte olsa bir şey göründü doktorum haftaya tekrar çağırdı inşallah keseyi büyümüş olarak görürüm sonra kalp atışı icin inşAllah🤲