Ogretmen_annee Haftaya girdim. Yaklaşık 2 haftadır krem kullanmama rağmen hafif kaşıntı ile çatlak oluşmaya başladı. Ama benim merak ettiğim göbeğimin sağ ve sol tarafında morluklar da oluşmuş ve hafif sızlıyor . Başına gelen var mı ? Morluklar neden olmuştur acaba?
Tubisstthh Ogretmen_annee bende de var şu an 32 haftalığım bugün gark ettim sebebi ne imiş acaba bi sorun oldu mu ?
Ogretmen_annee Busbus58 çatlak var zaten . Benim sorduğum morarma . Hani biryerini vurduğunda morarır ya o şekilde