Arkadaşlar bu platform da bir çok farklı dine sahip insanlar yada herhangi bir dine sahip olmayan insanlar da var. Türkiye’de yada başka ülkelerde yaşayan insanlar da var. Kimse çıkıp ben inanmıyorum ataistim deistim shamanım demiyor. Ama kendilerini müslüman olarak adlandıran bir grup kişinin her yorumu dini ni göstermeye yönelik . Sana ben dinin neyi buyuruyor diye sormuyorum . Dümdüz cevap verin artık. Herkesin yaşadığı içinde kalsın çocuğun kilosu geriden geliyor diyoruz Allah öyle istemiş. Peygamberimiz öyle buyurmuş ya sana ben bunu sormuyorum . Lütfen artık fikir alışverişi yapalım.