Mavi87 Hilalsny tek başına çok güzel aslında canım. Tercih tabiki senin benim aklıma gelmediği için yazamadım şuan 😔
Hilalsny Mavi87 evet tek basina da oldukca guzel ama oyku esimin tercihi aslinda bende sadce benim terciimde olan bi isim istedim :)
Hilalsny twoboys05 ela olabilir aslinda :) ruyayi az once esim soyledi ama soyadımizla da birlesince cok garip oluyo
Hilalsny Seztu ayy kuzucum bizim kiz nazli olacagini şimdiden gosterdi bide balik burcu olcak ustunr bidr ismini naz koyarsak hic cekilmex🤣🤣