ruzgargibi Haftası gelip de henüz bebeği gelmeyen anneler ne durumdasınız sancı ağrı açılmaniz var mı 😔
Berna35 ruzgargibi 39+6 olduk ama gelmeyecek gibi geliyor hiç bir şey yok bazen kasıntı oluyor alt tarafım da ağrı var başka bir şey yok
ruzgargibi Mutlubirannee benim de çok çok nadir belim sizliyo ama onun dışında hiç biseyim yok göbeğim de düşmedi. 41e kadar bekliyoruz dedi doktorum 😔
Hamishemsire 38+6 olduk hiç bir belirti yok ani gelip giden sancı dışında beklemekten yoruldum.. 😞 çok heyecanlıyim ve sabırsızlandim artık kavuşmak istiyorum 😍
ruzgargibi Hamishemsire sizin biraz daha zamanı var bence bir hafta daha beklemeniz normal. Rabbim sağlıcakla kavuştur sun🥰