38+5 haftalık olduk bugün nst de 40ın üzerine 5 defa çıktı sancılarım 90a kadar vurdu hatta ama ben sadece karnımın sertleştiğini hissettim bu sıralarda 😳 şuanda karnım çok sert ve kızçem içerde resmen tepiniyor ksıklarıma doğru yoğun bir baskı var ama bu sancımı ney bilemiyoruumm🙈ayrıca inanılmaz bir yanmayla gelen baskı hissediyorum rahmimdeüç gündür🤦🏼♀️ Doğumun başladığını nasıl anlarım kiii 😥annemin ne nişanı gelmiş ne suyu sancısı bile yokmuş gittiğinde açılman var demiş ve doğuma almışlar epidural vermişler hiç sancı hissetmeden doğurmuş beni acaba bende farkında olmadan doğum sürecinemi girdimm kafam çok karışıııkk🙈🙈