Anne18 Kızlar 30 haftalığım tiroit hastasıyım değerim hep normalde 1.45 2.5 falandı şu ne zaman 30. Haftaya girdik birden yükselmiş 5 olmuş değer dahiliye gittim ilaçın mg nı yükseltti şimdi bakıyorum sonuca 8 olmuş ya nasıl düşer bu __
Albiina05 Anne18 benim hamilelikte yükseldi 4.78 oldu tsh değerim. levotiron kullandım düştü canım İnşallah senin de düşer ama çok düzenli kullanıyorum her gün aynı saatte alıyorum kahvaltımı bir saat sonra yapıyorum
Anne18 Albiina05 bende öyle çok düzenli benimde erken saatte aynı saatte almaya dikkat ederim gebelikte böyle yükseldi hay Allah ya