Benimde negatif çıkmıştı ama ona rağmen vurulacaksın dedi doktorum.fakat 11.haftamda kanamam oldu çok az kan uyuşmazlığı sebebi olabilirmiş o yüzden erken yaptırdım iğneyi ben.bence olun derim sonuçta garantisi yok birşey olmayacağının.doğumda da çocuğun kan grubuna göre tekrar olacaksınız.