Gizemburak35 sevi bebenin hem reflu yatagi hem babynest olani var almayi dusunuyosan kesnlikle ondan almalisin bence. Bebegim 3 aylik surekli onda yatiyo besigine bile onunla yatiriyorum, annemlere vs biyere gttgmdede ben hep yanmda goturuyorum benm icin cok kullanisli oldu tavsiye ederim. Ve bebegim ayakta sallanarak uyuyo yastikla salaadigim zaman ayaklarim mahvaluyo ama onunla salliyorum cok daha rahat😀