Merhaba anneler. Biberon Philips avent düşünüyordum Şubat indirimini bekliyordum. Hatta set olarak alacaktım çalışan kişi sete gerek olmadığını dedi. Ayrıyetten tommee tippee yi tanıttı. Gaz sorunu yapmadığını dedi. Hatta biberonda temizlemek için küçük fırçası vardı. Ama onunda temizliği zor olur diye düşünüyorum. Aventin kaynatılınca plastiğinin zarar gördüğünü o yüzden sızdırma yapıyor diye şikayet aldıklarını dedi. Kafam fazlasıyla karıştı. Siz ne düşünüyorsunuz iki
marka hakkında?