Melekaksuu olmaz mı 🙈 bebeğimiz doğacak 4 şubatta Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻 Annem de bize geliyor , 11-13 yaşlarındaki kız kardeşlerim de annemle gelecek küçük oldukları için 🤗❤️ Yani annem , kız kardeşlerim, eşim , ben ve kızımız 14 şubat akşamı pasta kesmeyi planlıyoruz 🙈🙈❤️🙏🏻😍 dikkat ettim de eşim tek erkek olacakmış evde 😅😂😂