SedefK İyi akşamlar hanımlar, özel hastaneye göre değişiyordur mutlaka ama ortalama bir özel hastanede şeker yüklemesi yaptıranlardan fiyat hakkında bilgi alabilir miyim?
Sehertsn SedefK beni pandemi var diye hastaneye yönlendirmedi. Kendim sağlık ocağında yaptiracam sonuclari doktoruma götürecem.
SedefK Oykuaygun evet yapıyorlarmış sanırım da emin olamadım. Doktorum gel burda yapıcax dedi. Şimdi ben yaptırıp gidersem neden yaptırdın derse diye 😅
Oykuaygun SedefK bana da yaptır gel demişti 😂 msj at sağlık ocağında yaptırıyorum diye yada yaptır direk git bişey derse de yaptırıverdim dersin 😂😂
Hlme-26 SedefK benim doktorumda aynısını dedi ben de ona sağlık ocağında yaptıracağımı söyledim sonuçta aynı işlemi yapıyorlar neden boşuna para vereyimki
Zeynepreyyan SedefK kendin gidip kafana göre yaptırma zaten sağlık ocağı öyle ben şeker yüklemesi yaptırdım diyen herkese yaptırmaz. Doktorun sana kaçlık yapılması gerektiğini söylemeden sağlık ocağı yapmaz. Şeker yükleme içecekleri üç çeşit var . 50-75 ve 100 Luk olarak
hhulyas SedefK ben istanbulda yaşıyorum bağlı olduğum sağlık ocağı şeker yüklemesi yapmıyoruz dedi takibimi yapan dr hangi hastanedeyse orada yaptirmam gerektiğini söyledi
SedefK Sehertsn o zaman bence de en mantıklısı sağlık ocağı, hem neden yaptırdın derse pandemiyi bahane ederim en kötü🤷♀️
Sehertsn SedefK aynen öyle. Zaten bi sekerli su icip şeker ölçecekler. Cok uğraştırıcı bir iş değil 🤣
_Mother_ SedefK evet canım vakıf hastanesi olduğu için tahlillerden para alınmıyormuş başkent hastanesine gidiyorum
egemommm SedefK doktor şeker yüklemesi yapmıycam sana ama açlık tokluk şekerine bakcam dedi, 120 tl aldılar, emin olmak için sordum doğru ücret dediler ,sonradan öğrendim ki bunu sağlık ocağı da yapıyomuş heralde , boşuna para vermiş oldum 😊
Sevvalkeskin1 SedefK kan alıyolar. Bana aç gel dediler. İlk önce bi kanla idrar istediler sonra eczaneden şekerli su aldırdılar. İçtim 1 saat bekledim yine kan aldılar sonra yine 1 saat bekledim yine kan aldılar hepte aç bekledim. Sonuçtada açlık değeri saat açlık değeri saat açlık değeri diye yazıyodu