Kızlar sezeryen günümü aldım nasipse son 11 gün. İlk çocuğum 2.5 yaşında ve okadar agirlastim ki onla ilgilenemiyorum. Vicdan azabından ölüyorum.. Doğumda yardımcı olmak için annemle kardeşim geldi yanıma daha çok iş çıktı . Sancı ve bel ağrısından dogrulabildigim an iş yapıyorum yemek bulaşık çamaşır hiç bitmez oldu 😁 Bebemi iyice bosladim diye hissediyorum. Gerçi babası çok güzel ilgileniyo ama çocuk hep benleydi birden boşluğa düşecek diye korkuyorum birde 2 yaş sendromu geciriyo. E 2 günde hastanede yatacağım beni göremeyecek. Bebek olunca nasıl yetisecegim şaşırdım kaldım . 😭