Bende 8. Haftada gittiğimde miyomum oldugu için düşük riskim vardı ondan kullandım kanamam olmadı daha sonra doktor değişikliğine gittim o da miyomu besler Die hapı bıraktırdı 11.haftada çok az lekelenmem oldu Die bir kerelik iğne vuruldum.kanama sebebimde kan uyuşmazlığına bağlandı kan uyuşmazlığı iğnesi oldum 11.Haftada