Ecem_1 Karnım çok agriyor doktoru aradim parol ic bol su iç dedi su ictikcede cok agrim var ne yapsam gecer 10+2 gunluk bebisim
SB_ Ecem_1 gaz sancısı ola bilir bol su içmekte fayda var bide papatya veya zencefil çayı iç Wcye gitmeyide ihmal etme gaz çıkarmak için
Ecem_1 orkide21 ben doktora gittim sordum stresten dolayi ağrılarının olabilir dedi benimki miydem karnima vuruyor doktor yasakladı stresi siniri