Ayprens Kızlar doğum belirtisinden tık yok açılmam da yok yarın kontrolum var aynı durumu yaşıyanınız varmı 😔
Berna35 Ayprens bende 39+6 oldum ama hiçbir şey yok geceleri biraz ağrım oluyor birazda bebek kendini kasıyor başka bir şey yok plates topu yapıyorum hurma yiyorum sıcak duş alıp yatıyorum daha ne yapayım 🤦🏻♀️
Ayprens Momm29 çok hareketliyim yürüyüş squat yapıyorum temizlik yapıyorum ama yok yani inat bu çocuk
ByMelody Ayprens yok hiç bir şekilde😑 biraz daha bekleyelim de doğum gününü kutlarız diye dalga geçiyo annem yaa😂
Mandalina91 Ayprens belki açılmanız olmuştur siz hissetmiyorsunuzdur, yarın doktor kontrolünüzde daha da belli olur. Evham yapmayın sakin olun hayırlısı ne zamansa gelecektir