Seymaderebasi Merhaba kizlar 6+6 haftalık gebeyim ve 1 haftadır bulantım var yemek yiyemiyorum bugün doktorumla konuştum prilam Dr verdi gece yatarken 2 tablet alicagimi söyledi eczane siz nasıl kullandınız ??
Oykuaygun Seymaderebasi ben başta gece 2 kullandım faydası vardı gene ama yetmedi. Sonra sabah aç karna 1 tane içtim onun faydası çok oldu
Mavi87 Seymaderebasi aynı canım gece 2 adet içiyorum, sabah 1 adet içiyorum gün boyu rahatım. Arada bulantı geliyo ama hafif.. sen gece 2 adet ile başla geçmezse duruma göre doktorunla konuşursun
Dlkelc09 Seymaderebasi doktorum çok yoğun bulantı sürekli istifra olduğu icin sabah 2 akşam 2 yazmştı
Seymaderebasi Oykuaygun peki sabah aç karnına ictiginde gece de 2 tane mi içtin reçetesini baktım da bende biraz fayda etmezse gece 2 tane sonraki günde sabah 1 gece 2 tane olarak yazıyordu.
Dlkelc09 Oykuaygun sabah 2 akşam 2 icilebiliyor doktorum öyle yazmsti bana sabah 1 tane yetti cok şükür ama çok uyudum 3 ayı uyuyarak geçirdim diyebilirim . Progesteron hapları iğnesi de kullanıyordum hepso cok agirlk yapiyordu
Oykuaygun Seymaderebasi gece 2 tane içmedim hiç fazla gelir diye. Bazen gece 1 sabah 1 içtim. Ama sabahları hep içtim yani
Mommmyyy Seymaderebasi günde 4 taneye kadar içebilirsin ben gece iki sabah bir yemekten önce de bir tane alıyordum başlarsa çok kötüydüm çünkü serumlarla kendime gelebiliyordum kusmaktan ve yiyememekten , hiç bir zararı yok bebeğe
Seymaderebasi Mommmyyy iştah açıyor mu peki ? O kadar karnım aç ve o kadar da yiyesim yok ki bu bulantı yüzünden ağlıya ağlıya sadece domates salatalık kraker tarzı yiyebiliyor um azar bişey oda
Serenat Seymaderebasi ah bacım bismillah yolun cooook başındasın ben 5 aya kadar cektim hic bişey yiyemedim ve saframda mil oluştu günlerce hastane hastane dolaştım o yuzden yemeye calış mutlaka inşallah kısa sürede gecer🙏
Mommmyyy Seymaderebasi bulantıyı kesiyor zamanla ama zaten yeni sizinki çok normal bebek 3. Aydan sonra beslenmeye ihtiyaç duyuyor. Ben bir ay resmen hiç bir şey yiyememiştim sadece serumla kendime geliyordum bir iki gün
Seymaderebasi Serenat ayy ben şimdiden ağlıyorum hüngür hüngür rabbim yardımcımız olsun inşallah o kadar sürmez 😞
Serenat Seymaderebasi ben prilmda zoferde kullanmıştım etkili olmuştu bende inşallah sendede etki eder yiyeceklerin hic biri gecirmiyor ama nane yagı var oda etkili olmuştu bende canım onuda deneye bilirsin
Seymaderebasi Ya bana doktorum sabah akşam diye söyledi ama 2 olarak falan değil tanıdık uzun seneler eczanede çalışan bı ablam var ona anlattım halimi durumumu o bana yatarken 2 tane al dedi
Dlkelc09 Seymaderebasi bir şey olmaz cnm ben 3 ay kullandm hepsini aynı anda hap iğne fitil . Prilam folik asit . İcmezsen daha kötü olur su bile içemezsn bebeğe zararı yok ztn hicbirinin
Dlkelc09 Seymaderebasi sen yatarken 2 tane iç iyi gelirse 1 taneye dusurursun dozunu kendine göre ayarlarsn