Rbkny 5+4 iken keseyi gördüm ve kalbi de atıyordu sadece biz dinleyemedim doktor kulaklıkla dinledi ve pıt pıt atısını bile gördüm 🥰
Gizemburak35 Ceyda23 canim ben 5+1 kese 6+1de.kalp atisini duydum. Ama bu herkeste ayni olmuyor sende sakin korkma gec dollenmede olabiliyor. Sen icini rahat tut 😊
Gnssc Ceyda23 Benim 5 haftada çok zor görmüştü 2 hafta sonra baktı tekrar kalp atışını da o zaman duydum 7 haftayken
Elif5361 Ceyda23 keseyi görürsün ama kalp atışı bi ihtimal zor duyulur genellikle 7-8-9 haftada duyuluyor ben 8+3 de duydum rabbim sana da nasip etsin korkma