Ebruuka yani bana ırsidir dedi bende ailede uzun yok en fazla üçün erkekte 1.80 kadında 1.65 dedim benim boyum 1.63 eşim 1.78 baba anne dede çok kıssa filan dedim demkki dedeye baba anneye çekmiş ırsidir en fazla 49cm doğar dedi netten baktım ideal bir boy 49cm de mesela benim arkadaşım 52 cm doğum etti kızı oğlumda kıssa benim oğlum 49cm doğdu arkadaşımın kızından hem bir yaş küçük hemde o daha uzun doğdu ama oğlum daha uzun yani kisacasi genetik ola bilir kıssa olan uzun uzun olan kıssa ola bilir büyüyünce sağlıklı olsunlar da her halimize elhamdulillah