BurcuE_ Arkadaşlar merhaba 8 haftalığım hala ara ara karın kasık ağrılarım oluyor her gün oluyor! İki doktora gittim ikisi de normal kanama olmadığı ve tüm gün sürmediği sürece diyor? Var mı aynı sıkıntıyı yaşayan ya da fikri olan?
Aysentass BurcuE_ ben 10 haftaya kadar çektim geçti şimdi bir sıkıntım yok sürekli değil ara ara oluyordu doktor öyle dediyse öyledir
Littlespy 5 haftalık hamileyim bende de oluyor, normal olduğunu okumuştum. Kırmızı kan gelmediği sürece korkmamaya çalışıyorum. Ama yine de doktora bildirmekte fayda var tabii ki ☺️