Gizmolata Yasminalkan hiç bişey. Sorsanız yıllarca her ay hamileyim😂 bu ay şuramda şu belirti bu ay buramda bu belirti diye diye 4 sene geçti, 4 sene sonra tam saldım aman yeter yaşımda geçti olmuyorsa tüp bebek yaparım dediğim ay hamile kalmışım🥰
uykusuzbirben Yasminalkan oğlumda hç bi belirti yoktu ama bu hamileliğimde kabızlık şişkinlik hazımsızlık karın ağrısı Göğüs hassasiyeti ve büyümesi vardı. 2 haftalıkken öğrendim hemde 😊
Yasminalkan Süper maşallah 🤩 allah sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsin 🥰🥰 belirtisi olanda çok ama herkeste farklıda oluyor bnde 2 gündür vücudum değişiklikler oluyor hamileliğe yoruyorda alabilir inş bunay gzl haber alırım☺️
Gizmolata Yasminalkan inşallah gönlünüze göre olur ben adetim geçtikten 2-3 hafta sonra belirti yaşamaya başladım.
Gizmolata Yasminalkan mide bulantısı en bariziydi, sürekli uyuyordum günün 20 saati nerdeyse, normalde öğretmenim bıraktım çünkü ayakta uyuyordum, baş dönmeleri kasık batmaları,kabız ve halsizlik
Mercimek26 Tek farklı belirtim göğüs hassasiyetiydi normalde hiç yaşamam onun dışında altımda pedle dolandım her an adet olcam diye