Mervefdnc16 symscn Oldu canım ama öyle çok değil anlık sonra bir iki damla daha gelmiştir bide ertesi gün bir iki damla geldi o kadar 37 de ypıldı 39 da doğum yapmıştım 🙂
symscn Mervefdnc16 ben gecen hafta da muayene oldum böyle bi sey olmamıştı nişan olabilir mi diye düşündüm ama değil gibi geldi teşekkür ederim
Mervefdnc16 symscn Ben ilk kanı gördümde korktum doktorum normal gelmesi hem doğumun kolaylaştırır demişti nişan oydu sanırım çünkü doğuma girdiğimde hiç kan felan görmedim