Aycha 91ARIN91ASK Merhaba, Gözünüz aydın olsun. Bebeğinizi güle güle, sağlıkla, kolaylıkla büyütün, inşallah. Huyu, bahtı güzel olsun, inşallah.
91ARIN91ASK Fadimehnk yok canım yasak değil covit dolayısı ile yapılmıyor dedi bana anastezidekiler ben normal bir şekilde bayıltılmak istediğimi söyledim kağıda not aldılar ameliyat hanede soruluyor tekrar normal olduğunu yine söyledim o şekilde yapıldı
Meryemece1 Yazsaydınız keşke doğum hikayenizi normal mi seyeryan mi genel mi spinal mi nasıl? Siz biraz bahsetseydiniz geçmiş olsun sağlıkla büyütün
91ARIN91ASK Meryemece1 çok heycanlı girdim doğuma sezaryen oldum normal bi şekilde bayıltıldım biraz sancım oldu acı da tabi ama abartı değil bol bol yürümek gerekiyor acın ağrın olmasın diye gaz çıkarabilmek için
91ARIN91ASK Aycha aminnn Allah razı olsun Rabbim hepimizin bebeklerine sağlık sıhhat versin anneli babalı büyütmeyi nasip etsin