Mom8 Bebekimmmm onları falan bekleme sen deli misin sürekli kendini ezdiriyorsun bir olur iki olur ama kusura bakma susuyorsan hata sende ya kendini savunursun yada yediğin laflarla oturur ağlarsın ama ben kendini savunmayanlara kızıyorum ve asla üzülmüyorum
Bebekimmmm Mom8 ya Allah aşkına sen algıları kapalı bı insanla nasıl bı tartışma yaparsın gerçekten ben onunla tartistigimda daha çok sinirleniyorum kar beyaz desen Kur’an’a el basar siyahtir der hem ne demişler bir delil ile 40 cahili yendim ama 40 delil ile bir cahili yenemedim ben artık yoruldum evet takmak istemiyorum ama beni birgün bile görmese kuduruyo gelsede laf soksam diye cellat gibi ben gitmesem o gelir ne diyim Allah onu alsın benden
Mom8 Bebekimmmm canım bu illa bağır çağır tartışma değil mesafe koy görüşme telefonu açma bu kadar basit bişey var mı açarsan telefonu ararsan hiçbir şey olmamış gibi oda devam eder zaten bir ayar verilir
mhlady_2021 Bebekimmmm canım çocuk yapmayı düşündüğünü kimseye söyleme. Sen düşündükçe kaynanan görümcelerin kaynananın komşuları bile gelir sana her gün hesap sorar ne zamn olcak ne zaman diyr. Biz düşünüyorduk bir yıl boyunca olmadı. Ama çok stres yaptık. En sonunda çevreye biz artık düşünmüyorz biraz gezmeyi düşünüyorz daha istemiyorz bakamayız dedim canları sıkıldı. Sonrada paşa paşa kabul ettiler bidahada soramadılar. İki ay sonra da çocuk oldu. O yüzden stres unsurunu kaldır ortadan kendini strese sokma . Ben çocuk filan istemiyorum bir yıl daha yapmicam de. Siz mi bakacaksınz ben bakacam yıpratamam kendimi de kandır herkesi. Sende rahat rahat yaparsın🤣
Bebekimmmm mhlady_2021 öyle diyorum biraz toparlanmam gerekiyo diyorum hatta bir seneye kar istemiyorum dedim neyine dinlenecek bebek mi baktin sanki yoruldun ya 9 ay boyunca karnimda taşıdım ve sonra yıkıldım hem rahimin kendisini toparlaması gerekiyo yok anlamiyo neyse ya kimse benim derdime çare bulamaz ben yine duala devam teşekkür ederim sağol canım
Ynshr Bebekimmmm canım allah yardımcin olsun. Eşine söylesen o konuşsa sonuçta streste çocuk için engel. Böyle sürekli söylemesi seni baskı altına alması da etkiliyor çocuk düşünüyorsan psikolojide önmli
Bebekimmmm Ynshr eşim konusuyo ama gelip beni şikayet mi ettin diyo sonra azına vurasim geliyo bazen ama işte
Bebekimmmm Ohaezgi 50yasinda bide kocası yok vefat etmiş o yüzden mi diyorum acaba ama bisuru kadın var hiçbiri bunun gibi değil
neslihann87 BebekimmmmAllah sabır versin psikolojik durumunuzu çok iyi anlıyorum sessiz kalmayın normal değil konuşma ve hareketleri sert bi şekilde cevabını verin
Neslihan1903 Bebekimmmm ruh hastası ya 😂😂 takılma kardeşim boşver He de geç rabbim sabır versin hamile kalınca söyleme konuşsun dursun 🤗
Ihlamur Bebekimmmm he deyip geçilecek bir ruh haline sahip değil kayınvalideniz, adam akıllı çözüm şart bence sonuçta dediğiniz gibi hayatınızda hep var olacak biri ve bu psikoloji ile size, evliliğinize, yarın öbür gün torununa zarar vermesi çok olası…
Neslihan1903 Ihlamur bu tarz insanlarla şu hassas dönemde uğraşamaz ilerleyen zamanlarda düşünülmesi gerekiyor
twoboys05 Bebekimmmm 😂😂menepoza girmiştir😂 aynısı bendede var gelinlerden güzelim diyor tamam güzelde 30 yaş var aramızda nasıl benden güZel olabilirsin 🤦🏻♀️ Cansu dere ne güZel kadın 44 yaşında hala taş gibi dedim aynı ben diyo kadın sıfır beden sen 56 bedensin ne alaka menepozdur😂