Ya ben daha yeni bebeğimi kaybettim 2 ay falan oldu kaynanam hergun soruyo hamilemisin diye çok uyuz oluyorum yok diyorum guluyo vardır vardır diyo bugün adet oldum yine sordu hastayım diyorum yalan söyleme vallah var sakliyosun diyo olduresim geliyo bu kadını sanki hamile kalmiycam gibi piskoloji baskı yapiyo ha bide aynanın önünde saçımı falan bagliyodum yanıma veldi ben senden daha güzelim senin elbiselerin çirkin benimkileri giy daha güzel valla onun kızlarından daha güzelim foto paylaşınca ekranı büyütüp yüzümün ekranını çekiyo telefonunda gördüm deli edecek en sonunda