Liyaa Mrb. En iyi folik asit hangisi acaba? Dr folbiol 5mg dedi ama eczacı başka söyledi. Sizler hangisini. Kullanıyorsunuz?
Nurunannesiii12 Liyaa elenatal. Direk hamile kalmaya yönelik.multivitamin eczaneye bi sorabilirsin .folibol duymadimnhic. Ve artik hamileyim son 3 aydır kullanıyorum .saglikla sende kavusursun insallah 🙏
Aslhn8992 Liyaa Nurunannesiii12 bende elenatal kullanıyorum multivitamin içeriği çok iyi, 10 haftalık hamileyim son bir kutu daha kullan dedi doktorum devam ediyorum.
Haticeyuce31 Liyaa ben methilfolat kullanıyordum doktor guzel bu geniş kapsamlı demişti 12. Haftada biraktiriyor zaten
Maria9 Doktor hangisini uygun gördüyse onu kullanmanızı tavsiye ederim folik asit deyip geçmeyin ilerde gerek görürse zaten değişir doktor
Makbulegilar Bende diofol kullanıyorum hamile kalmadan önce başladım. Hamileliğe hazırlık için başlatmıştı doktor 1 kere adet oldum sonra hamile kaldım bugün bıraktım 12 hafta olunca
Nurunannesiii12 Aslhn8992 yarasın sana ve bebegine😊😍🙏 Önceden doktorum.minicik bi vitamin vermişti devlet e gidiyodum o zaman.bu sene önce kadar . Gerçekten desteği etkisi iyi olacak vitamin vermeleri gerekiyor.katkisi oluyor çok inanıyorum
Ogretmenanne35 Z fol kullandım. Şimdi 3 aylık hamileyim vitafemin DHAya geçtik ama devlet karşılamıyor bunları malesef . Multivştamin zfol 90 vitafemin 80 tl
Littlespy Merhaba ben İmom OMEGA kullanıyorum, folik asit dışında bir çok vitamin de içeriyor. Bu takviye sayesinde çalıştığım yerde performansımda artış bile oldu hatta 😌 isterseniz siz de bi doktorlarınıza sorun bu takviyeyi 😃
Tevhide001 Littlespy Ben de imom Omega kullanıyorum gebeliğimin başından beri. Şuan 35 haftalığım. Hamile kalmadan 3 ay öncesinde de İnofolic kullandım. Doğumdan sonra da İmom Latte kullanacağım. Bunlar 3lü seri oluyor. Gayet memnunum sizin gibi. 🤰🌼
Littlespy Tevhide001 aaa imom omega tüm hamilelik boyunca mı kullanılıyor ilk üç ay değil miymiş 😃 işteki performansım o kadar arttı ki hiç bırakmak istemiyorum 🤭
Tevhide001 Littlespy Doktorum hamileliğimin sonuna kadar kullanabileceğimi söyledi. Çünkü imom Omega bir multivitamin. Onu içince başka bir şey içmeye gerek kalmıyor. Her şey mevcut içinde. Bir de Ferrum Fort demir ilacı kullanıyorum günde 1 kapsül. Başkaca da bir şey kullanmıyorum. Günde 1 adet de maden suyu içiyorum.
Nilhlp Folbiotic kullandım memnundum bebek gelişimi iyi ilerledi ve ben de kendimi hep iyi hissettim. Fiyatı 90 tl ama içinde çinko olduğu için değer diye düşünüyorum.