Bizde 33+3 olduk aşırı hareketli bir oğlumuz olucak galiba ama ara ara hareketleri yavaşladığı oluyor o anlarda beni bir tedirginlik alıyor ikinci hamileliğim olmasına rağmen ilk gibi geliyor bazen 🙈 yarın doktor kontrolümüz var bu haftalarda çok şancı ve ağrı yapmaya başladı bakalım doktorumuz ne dicek