Eylul2107 ya benimde 1 hafta oncye kadar oyleydi hatta cok asiri hareketli oldugu icin nst tekrari bile yaptik :) ama cuma gunu felaket bi kasik karin agrisiyla uyandim 1 2 saat gecmedi ve sonra dus falan alica hafifledi. Simdi yine hareketli ama eskiye nazaran azaldi hareketleri. Yarin kontrolum var doktoruma danisicam. Bas asagi duruyo bizim kiz herkes o yuzden hareketleri yavaslamistir falan diyo ama korkuyorum yine de