aras22-07 35- haftaliğim şuan aşırı bir bel ağrısı başladı. Neden olur bu lütfen bişey söyleyin. Karnimda da sancım oluyor ama belimde aşırı ağrıyor.
sagsbry aras22-07 canım magnezyum ilacı kullanmıyor musun? Normal kabul ediliyor bu ağrılar ben 30.haftadan beri magnezyum ilacı kullanıyorum çok şükür ağrılarıma çok iyi geliyor.. Şuan 36 haftalık oldum
enise2017 aras22-07 bende 36 hafta içindeyim aşırı bel ağrısı bende de var bazen oturduğum yattığım yerden kıpırdayamıyorum hiç, birde kasık ağrısı..bebiş artık çok büyüdü zorlanıyoruz hayırlısı ile kucağımıza alalım da şu sıkıntılar bitsin inşallah 🙏🏻
Svcnbydmr aras22-07 kalsiyum magnezyum eksikliği canım bende de çok oluyor zaten bel ağrısı kolay kolay geçmiyor artık bebek senin depolarını tüketiyor Dr una danismalisin
Pembik Bu aylarda bel ağrısı çok normal bir durum ama sancı ne sıklıkta oluyor takip etmeli doktorunu bilgilendirmelisin
aras22-07 Svcnbydmr dayanamayacagim kadar çok ağrıyor ya. Doktorumuz magnezyum falanda vermedi. Kalsiyumda aynı şekilde vermedi Vitamin ve kan ilacı kullaniyorum😕😕
Eylul2107 aras22-07 yok maalesf geceleri eziyet oluyo artk şu 5 hafta gecsede dogursam artk diyorum birde bel agrisi baslayinca eşim masaj yapiyir biraz iyi geliyo
Svcnbydmr aras22-07 benimde öyleydi hatta bacağıma sabahları kramplar girmeye başlamıştı ikisini de verdi Dr özellikle belirt dayanamadığıni yoksa çekilecek gibi değil ağrılar
Nilhlp Kanama olmadığı sürece kemik ağrıları çok normalmiş vücut kendini doğuma hazırlarmış endişe etmeyin ama dinlenmeye de özen gösterin. Allah kolaylık versin.
sagsbry aras22-07 doktorunla görüş Bitanem magnezyum ilacını mutlaka kullan ağrıların çok hafifleyecek emin ol 🌼 hem erken doğumu engelliyormuş
Aysentass aras22-07 calcıday d 3 canım ağlıyordum bel ağrısından 2 gündür içiyorum halay çekicem neredeyse 😅 30 +3 deyim bnde
Meltem374141 Bende 36 haftamdayim kizlar bebek bazen sertlesiyomu karniniz yani bide biryerr toplaniyo ve sertlesinde kasigimdan agri geliyo gibi oluyo sizce kasilmalarimmi basladi