Ygmr76 Hamileyken antibiyotik hap kullanan varmı kızlar bugun doktorum yazdı ayagım da tırnak batması var dıye hamıle oldugumuda soyledım zararı olmaz dedı bebege genede ıcımde Bı ukte kaldı 😣
Pembik Merhaba ben de kullanmak zorunda kalmıştım enfeksiyon vardı hamile olduğum için düşük dozda bir antibiyotik verdiler kullanmamda sakınca olmadığını söyledi doğum doktorum da