Merhaba hamiş annelerim. Bugün dr kontrolüm vardı tam 39 haftalığız. Baş gelişli ama doğum kanalına inmemiş hiç dedi. Suyun biraz azalmış pzt tekrar kontrol edelim,hatta cumaya kadar bekleriz yoksa yatış vericem dedi 😕 Sizlere sorum doğum kanalına inmesini nasıl sağlarım? Squat,hurma,yürüyüş hepsini yapıyorum 😔😔