Yo, bence mantıklı. Yeni bir beşik alsanız da oncekisi de sapasaglam duruyor. Annem 1 besikle 5 çocuk büyütmüş 😅.
Hem ilk kızınıza almanız daha iyi olur. İkincisi büyüyünce onun da olur.
Tertemiz, yepyeni nevresimlerle ona özel cok güzel kullanır o beşiği 😊