bernabaskaci ben de eşim kalır diye düşünüyorum, sonuçta biz aile oluyoruz eşimi bu olayın dışında tutamam baştan dışında tutarsak sonra nasıl kendini adapte edebilir, benim anne olduğumu anladigim gün o da baba olduğunu anlamalı hissetmeli, zaten hastanede hemşireler yardımcı oluyormuş birçok konuda bir kadın ihtiyacı hissediyorsanız illa yanınızda. annelerimiz bebek eve gelince evde yardımcı olmalı bence o da tabii yine kısa bir süre