Arkadaşlar iyi akşamlar benim merak ettigim bi konu var. Bebeğin gelişiminin bir hafta on gün gibi önde olması onu erken hissetmeye sebep olabilir mi? Bu konuda bilgisi deneyimi olan var mı? Kontrolde doktora sormamisim bi kac gündür acaba öyle olur mu diye merak ediyorum.