SedaCeki kızım 5 Ağustos doğumlu. Normal hastane çıkışlarında ne varsa onları giydirdim. Bir alt zıbın üzerine altlı üstü takım. Sonraki günlerde sadece kısa kollu zıbın giydirdiğimde çok oldu. Ben çok üst üste giydirmedim, hem sıcağa çok alışmasın hem de fenalık geçirmesin diye :)