Kızlar benimde adetim geçikti beta test yapıldı 48,42 çıktı hamileymişim ama ara ara lekelenme oldu daha sonra yine ara ara kanamam oluyo doktor düşük tehdidi yeni küçük daha dedi keseyi göremediğini söyledi keseyi görmesi için 1500 geçince görünürmüş salı günü çağırdı progestan verdi doktor kullanıyorum ama böyle hamile kalıpta kanaması olan oldumu düşükmü olacak yoksa yerleşme kanamasımı çok korkuyorum