bilgs15 Hanımlar Ankara Şehir Hastanesine ilk kez gideceğim şeker yükleme testi için de nasıl oluyor , kaç saat sürüyor eşimin görevi itibariyle zaman önemli de , evle biraz mesafede var yalnız da dönemem süreç hakkında bilgisi olan var mı?
tubacifci93 bilgs15 Merhaba canım sabah aç karnına gidiyorsun kan alıyolar sana bi içicek veriyolar veya aldırıyolar onu içiyorsun 1 saat sonra tekrar bi kan veriyorsun ben idrarda verdim tekrardan 1 saat sonra yine kan veriyorsun idrarla beraber yani işlemler 2 saat sürüyor
_Mother_ bilgs15 beni ilk doktorum muayene etti daha sonra aşağıya indim yükleme için ilk kan verdim açlık kan şekerime bakıldı daha sonra şeker yüklemesi yapıldı 1 saat sonra ilk kanı verdim ondan 1 saat sonrada 2.defa kan verdim canım saat 9 da hastaneye gittim 12.30 da eve döndüm
ssnnmmm bilgs15 ilk aç karnına kan veriliyor glikoz şurubu içip 1 saat ve 2saat sonra tekrar kan veriliyor bu arada akşam 12den sonra 3.kanı verene kadar bişey yenilmiyor. Ben9da ilk kanı vermiştim 9-10-11de toplam 3 kan için 2saat bekledim
dugmeninannesiii bilgs15 randevulu mu gidiliyor nasıl oluyor acaba bende şehir hastanesinde yaptırayım diyorum
ssnnmmm bilgs15 bazı sağlık ocakları yapıyor beni izlemimi yapmak için çağırdıklarında yapalım dediler ama ben zaten özelde yaptırmıştım o yüzden sonuçlarımı attım onlara
tubacifci93 bilgs15 Benim doktorum sağlık ocağında yapılmıyor dedi ben özel bi hastanede yaptırdım açlık şekerime parmaktan baktı diğer ikisine normal kan alır gibi koldan
Szsz Birde sorum olcak anneler kan uyuşmaşlik için iğne yaptıran varmı varsa kalcadanmi yapıyorlar yoksa anne karnındanmi bilen varmı
sevdegnky bilgs15 her doktorun izlediği yöntem farklı. Bazıları son 3 aylık şeker durumuna bakıp gerek görmğyor şeker yüklemesi yaptırmaya. Bazısı hiç gerek görmüyor. Malum bu konıda da tıp ayrılıyor. Benim doktorum sadece açlık kan glukozu ve üzerine 1 saat sonra tokluk kan glukozuma baktırdı. 2. Bir saat ihtiyacı duymadı. İzlediği yöntem de klasik şekerli su şeklinde değildi. Oyuzden kendi doktorunuzla görüşseniz daha doğru yönlendirilirsiniz. 😊
Bilge44 Benim doktorum önce açlık sonra tek doz 50 mg glikoz içip kan vereceğimi söyledi 1 saat sonra. 🤔 2. Dozu neye göre yapıyorlar. 1. Yüksek çıkınca mı ?🤔
Eda319 bilgs15 bende yarın yaptırıcam canım banada gelirken 24 tane jelibon al onu yedirip yapıcam dedi🤷♀️