Bey3za5 Arkadaşlar merhaba özel sektörde çalışan anne adayları devletten alınan doğum parası denilen ödeme nasıl hesaplanıyor bilen var mı internnete çok eski prosedür yazıyor. Bilen aydınlatabilir mi?
Tugcem50 Bey3za5 ben özel sektörde calısıyorum dogumdan sonra yatan para sürekli aldıgın maaşının derecesi kademesi üzerinden hesaplanıyor bende tam kaç alacagımı bilmiyorum ama maaşın iyiyse yani 4 5 bin kazanan 10 12 bin filan yatıyor