Dygkeser gayet normal bir durum canım. Ağırlaştıkça daha da halsizleşiyorsun bende durumlar öyleydi yani sadece 3. Ay bitti 6. Ayın sonuna kadar hamileliğimin balayı dönemini yaşadım sonrası da biraz zordu ama hepsi geçiyor 💕 yarın doğumum var mesela hepsi ne ara geçti hiç anlamadım Allah güç kuvvet veriyor 🥰