30 haftamdayım kan ilacı ve vitamin ilacı kullanıyorum ikisinde de folik asit var sizinkinde de öyle mi fazlası zarar diye duymustum
(Vitaminde 400 mcg ) demirde (0.35 ) mg folik asit var toplam ne kadar almıs oluyorum bana fazla geldi ya korkmaya basladım sizinki ne kadar 🙄